НЕВЕРОВАТНО: ХРАБРИ ЧАЧАНИН ОДОЛЕО ПОКУШАЈУ „ИЛЕГАЛНОГ ХАПШЕЊА“ ПОЛИЦИЈЕ!? (ВИДЕО)


Овако се треба понашати кад полиција покуша бесправно да вас приведе

320,946 посета на ЈуТјубу

Published on Dec 6, 2013

Тог дана сам преко телефона опсовао мајку секретарици малог државног чиновника, Бојана Пешића- судије из Чачка који, као и његова секретарица, одбија да ради свој посао. Због њиховог нечињења ја трпим материјалну и моралну штету. Он је као и свака друга „женска ствар“, послао мурију лажући да сам претио. Овако су прошли његови пси… А ја сам наставио да гледам филм….

Једно мишљење на „НЕВЕРОВАТНО: ХРАБРИ ЧАЧАНИН ОДОЛЕО ПОКУШАЈУ „ИЛЕГАЛНОГ ХАПШЕЊА“ ПОЛИЦИЈЕ!? (ВИДЕО)

Оставите одговор

