ЕКСКЛУЗИВНО: ПРЕМИЈЕР СЕ ЗАХВАЛИО ЖАНДАРМЕРИЈИ ШТО СУ МУ „ПРЕВАСПИТАЛИ“ БРАТА (ВИДЕО)


ПОВЕЗАНА ВЕСТ:

Вучић: Хвала жандармима што су ме тукли 2008, и треба да ме бију ко коња, сваки пут кад ме виде …


Вучић похвалио жандарме који су га претукли пре пет година

vucica policija bije

Од удараца полиције видео је све звезде ЕУ око главе, што му је показало прави пут

 

БЕОГРАД – Први потпредседник Владе Србије Александар Вучић изјавио је данас да је захвалан жандармима који су га, док је још био радикал, пребили на протесту због хапшења Радована Караџића и тиме му указали да греши у својим политичким ставовима.

У ексклузивној изјави за Дојче веле Вучић каже да су му управо припадници полиције 29. јула 2008. године „избили из главе све деструктивне идеје о евроскептицизму“.

– Поред неколико буботака по леђима, тада сам добио и пет јаких удараца у главу. Већ код трећег сам се запитао зашто ја све ово радим и како је могуће да сам толико грешио – рекао је Вучић за Дојче веле говорећи о својој политичкој биографији.

Лидер напредњака је казао да су га јако заболеле вишегодишње оптужбе да су на његову промену политике утицали тајкуни и страни амбасадори, иако су му највише помогли припадници Жандармерије.

Он истиче да се, пре неколико месеци, приликом обиласка јединица Жандармерије, лично захвалио двојици жандарма који су му избили радикалске идеје из главе.

– Загрлио сам их и срдачно се захвалио. Рекао сам им да сам од прва два ударца чуо „туп“ и осетио бол у глави, а већ од трећег, у глави ми је одзвањало: „Вучићу на погрешном си путу“. Следећи ударац сам разумео као „мораш кренути напред“, а код петог сам јасно чуо речи „ЕУ је супер“ и видео све звезде са заставе ЕУ како круже око моје главе. Од тад више нисам био исти – објаснио је Вучић.

http://nasapatka.rs/index.php/srpska-posla/politicarkanje/218-vucic-pohvalio-zandarme-koji-su-ga-pretukli-pre-pet-godina

Једно мишљење на „ЕКСКЛУЗИВНО: ПРЕМИЈЕР СЕ ЗАХВАЛИО ЖАНДАРМЕРИЈИ ШТО СУ МУ „ПРЕВАСПИТАЛИ“ БРАТА (ВИДЕО)

  1. Повратни пинг: Вучић: Хвала жандармима што су ме тукли 2008, и треба да ме бију ко коња, сваки пут кад ме виде … |

Оставите одговор

