ДОРИС: НЕЋУ ПРИЧАТИ О ТИМ ОГАВНИМ СРБИМА- ДОШЛА САМ ИМ САМО УЗЕТИ НОВЦЕ И ИДЕМ ДОМА !?


  • Dan je pobjede i domovinske zahvalnosti te Dan hrvatskih branitelja koji se u Republici Hrvatskoj obilježava svake godine na isti dan, 5. kolovoza.

    Danas su diljem Hrvatske upriličena svečana slavlja u spomen na pobjedu u Domovinskom ratu te oslobađanje grada Knina u operaciji Oluja 1995. godine.
    Tim povodom odlučili smo i mi objaviti jednu od najljepših domoljubnih pjesama.

    Dragi naši, sretan vam Dan pobjede i domovinske zahvalnosti ma gdje bili!

    ———————————–

    „Ovu krunicu dobila sam od ratnika Roka. Uvijek ju je nosio sa sobom. Rado sam se odazvala pozivu da nastupim na ratištu.

    Bila sam na opasnom mjestu, kod Petrinje, tri dana nakon našeg Božića.

    Divan kraj, pitomi brijegovi, šumarci, zimski pejzaž, skoro nestvaran.

    Pjevala sam kao nikad dotad. Sto pedeset metara od četničkih položaja! Četnici su se primakli, privučeni mojom pjesmom i –

    uletjeli u zasjedu. Bilo ih je jedanaest. Sretna sam što su svi mrtvi!

    Valjda će i meni pripasti neka medaljica, kad se budu dijelile – zaslužila sam.” – из књиге „Приче из Хада“ Здравка Крстановића

Оставите одговор

